Mamma blir telefonterroriserad.

I ca två veckor har en man ringt hem till oss och frågat om Göran bor här.
Mamma, som oturligt nog svarade nästan varje gång, börjar bli lite irriterad.
Hon har snällt och vänligt förklarat varje gång, att det inte bor någon som heter Göran hemma hos oss.
En dag när mamma är på dåligt humör, lyckas mannen ringa igen.

Mamma :
Ja, Hallå? (svarande i telefonen)
Man : Hejsan, är Göran där ?
Mamma : Nej, Du har ringt hit tre eller fyra gånger den här veckan. Du har fel nummer, för Göran bor fortfarande inte här. Och om du frågar mig så börjar det bli en aning tjatigt att du ringer hit, för nästa gång du ringer så kommer Göran fortfarande inte att bo här. Så mitt tips till dig är att du raderar vårt nummer och letar reda på det riktiga numret. Så snälla, sluta ring hit för Göran bor inte här !!!
Man : Ehm, jaha okej.. Jag ber om ursäkt (förskräckt ton)


Kan inte någon ringa hem till mig och fråga efter Göran bara för att jävlas ?

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, jo jag ringer :P och du.. JA vi har fete-häftet i psykologi juuuuue

2007-12-03 @ 21:54:21
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0