Norskar är dumma.

Igår gick jag och några andra tjejer Lucia för någon Klubb i Landskrona, som bestod av äldre män.
Allt gick bra på träningen, alla sjöng jättefint.
Men när vi skulle byta om till våra Lucialinnen så hade inte smartot, Regina, strykt sitt linne.

Regina :
Oj, vad min är skrynklig. Jag har glömt stryka den.
Sofie : Haha, hur kunde du göra det?
Regina : Eller, ja jag glömde egentligen inte.. Jag visste inte att man skulle göra det.
Sofie : Meen, Regina ! Haha. Äh, det ser inte så jättefarligt ut.
Regina : Jo, jag ser jättedum ut ! Alla kommer att skratta åt mig!
Sofie : Haha, nej då ! Ingen kommer att tänka på det.
Regina : Men Åh ! Sofie, du måste faktiskt berätta sånt här för mig !
Sofie :  Vadå? Att du skall stryka den? Jag trodde att du fattade det?
Regina : Hallå, jag är faktiskt Norsk !


Så, enligt Regina så fattar inte norskar att man skall stryka ett linne som har legat ihopknycklat en längre tid, innan man skall använda det offentligt.
Det är alltså bevisat, alla norgehistorier är sanna.

image86

Kommentarer
Postat av: Egoina

hahaha.. du är elak :/

2007-12-11 @ 15:37:09
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0