Vad är lokalsinne?

Jag har kommit på att jag suger på Geografi.
Därför kommer jag att få IG på Geografi provet imorgon.
Speciellt eftersom jag har läst ca 8 sidor, av 45..

Ibland kan jag inte ens förklara var jag bor någonstans,
och kan heller inte visa vägen hem till min kompis, trots att jag har varit där ca 3 gånger tidigare.
Jag blandar även ihop olika platser, säger att jag har varit på ett ställe men så visar det sig att jag har varit ngn helt annanstans.

Tex när jag besökte Malmö, så hamnade jag i Södervärn fast att jag skulle till Värnhem.
Tycker att det var lite klantigt.

Förstår inte vad det här har med saken att göra,
med tanke på att provet handlar om Vulkanutbrott och Jordbävningar, men men...

Kommentarer
Postat av: elaine

jag har ett väääldigt dåligt lokalsinne, och jag kan verkligen inte förklara vart jag bor :)

2007-12-18 @ 15:01:58
URL: http://elaine.blogg.se
Postat av: Fegon

Vilken klapp bör vara årets julklapp enligt dig?

2007-12-18 @ 15:06:28
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0