Allmänheten suger ibland.

Lördagen, till att börja med; Var väldigt rolig.
Min syster hade en Halloween fest, med ett antal av mina vänner också.
Fungerar så bra när vi syskon har gemensamma vänner, då kan man ha gemensamma fester också :)
Iaf, så hade vi sjukt roligt, fast att jag blev aningen snurrig, men det var inte så farligt.
Jag dansade bara tango med Macke, sjöng singstar och förlorade när jag mötte Sara-Hulta på en engelsk låt (Ja, det är sjukt dåligt), grät ner Linnéas ben pågrund av ångest och somnade med telefonen vid örat klockan fem på morgonen efter att ha pratat i två timmar. Så, själv tycker jag inte att jag var sååå jobbig !

Dessutom fick jag reda på att det var Frida, mina kära lilla vän, som har nominerat mig till Lucia.
Sjukt snällt av dig måste jag säga ! Ta inte åt dig av hat-inlägget jag skrev tidigare, höhö !

Nu har jag Dessutom skrivit klart Filosofi uppsatsen som ska vara inlämnad på Torsdag.
Nu ska jag BARA skriva klart Geografi- och samhälls projektet som ska in imorgon, Engelsk uppsatsen och talet som ska in på torsdag och läsa ut boken till nästa vecka, där jag bara har tvåhundra sidor kvar. Underbart, jag älskar skolan.

image62

image63

OBS ! Jag var en mycket fiiin tomte på festen ! MYCKET FIN !

Kommentarer
Postat av: linnea

höhöhö. ja otroligt vacker xD

2007-11-06 @ 20:07:29
URL: http://kentjesus.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0