En sen kväll med Niclas.

Den här helgen har jag och mina syskon varit ensamma hemma.
I fredags så kom Niclas, Sös kompis, förbi en runda för att fälla några hemska kommentarer.
Obs! Grova Trakasserier !

Klockan var ca 1.40 på natten och Sofie, Sös, Sara-Hulta och Niclas sitter i köket och pratar.
Sofie: Sara, du sover här inatt va?
Sara: Nej, jag vill sova i min egen säng, så jag cyklar nog hem...
Sös: Ja, okey, fine ! Stick du hem om du vill bli våldtagen på vägen, det är skitmörkt ute.
Sara: Tänk så blir jag det, herregud !
Niclas: Ja ring mig då, så ska jag hjälpa dom att hålla..
Sara: Nej men seriöst, tänk så blir jag det. Fan vad hemskt o bli våldtagen !
Niclas: Ja, då får du något i alla fall..

Sara ger Niclas en liten spänd blick men låtsas som ingenting.
Dom pratar vidare och tillslut gäspar Sara och säger;

Sara : Jag saknar min säng !
Niclas : Ja, det är nog minst tre timmar sen du låg med ngn i den.
Sara : Men Niclas, Näää !
Sös : ooh hahah dissen !
Sara : Nej, den var inte så dissande faktiskt..
Niclas : Nej, snarare sann.

En fredagskväll kan inte bli bättre, Chips, läsk och Niclas elaka kommentarer.
Underbart !

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahahhhaha. niclas kungen hahahahaha. ah, pain in the ass

2007-11-11 @ 22:51:05
URL: http://kentjesus.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0