Oj, en sån här har jag aldrig gjort innan.

HÖHÖ

Har du pojkvän/flickvän?
Nej, mina guldfiskar är allt jag behöver !
Är du kär? Räknas besatt?
Hur tidigt stiger du upp? Vid soluppgången, burkar bli trött på sommrarna.
Vem/vilka vet mest om dig? Min katt, brukar krama fast henne och tvinga henne att lyssna på mig.
Gillar du att slåss? Ja, men bara om man får använda stolar som vapen.
Vad ska du göra ikväll? Sitta i min ensamhet och prata med mina väggar.
När var du senast full? Jag är alltid full.
Har du utländska föräldrar? Nej, men min gammel-morfar är tattare.
Var har du ont? I håret, klippte det innan.
Är du bra på att måla? Ja, speciellt sträckgubbar.
Vem kramade du senast? Min kudde.
Vad längtar du till? Att tandfen ska komma och ge tillbaka min syster från Irak.
Favoritalkohol? T-sprit
Vad heter dina husdjur? Carl och Christoffer
Har du körkort? Ja, Rullator-körkort
Natt- eller morgonmänniska? Eftermiddagsmänniska
Sparare eller slösare? Snålar på mina egna pengar, slösar på mina föräldrars.
Har du några homosexuella vänner? Min bror har haft ett par homosexuell ökenråttor, men den ena råttan åt upp den andra, sen dog han av ensamhet.
Bio eller promenad? Promenad till Bion.
Är du kittlig? Det beror på.
Rädd för insekter? Kackerlackor är rättså söta, speciellt Linnéa.
Anser du att du är stark? Japp, störst bäst och vackrast också.

image80

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den var ju... fin. Rätt så ...ful. AH BRILLIANT språkanvändning. Det blir 9 av 10 kinderägg på den ;) GRATTIS!

2007-11-29 @ 19:42:38
URL: http://kentjesus.blogg.se
Postat av: Yllk

hahaah, ni
esööta ni:) hehe

2007-12-03 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0