Chokladbollar och en bestämd Carro

Jag och Caroline hade en tråkig söndag och bestämde oss därför att baka chokladbollar klockan halv tio på kvällen.

Carro :
Och sedan två till tre teskedar vanlijsocker.
Sofie : Så ?
Carro : NÄ, asså det där var fanimig typ fem stycken i en !
Sofie : Nej, det var typ en ?
Carro : Nej, jag gör det istället !
Efter att ha hällt i alla ingredienser;
Carro : Så nu får du stoppa ner fingrarna och blanda !
Sofie : Men... Varför får just jag göra smutsgörat ?
Carro : Ja, jag hällde ju i alla ingredienser, och sen e jag lite finare än vad du är också.
Sofie : Jaha... men ?
Carro : Så, nu !

Det här är min bästa kompis. Ni förstår varför va ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaha kul, heter negerbullar förresten

2007-10-29 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0