Mirakel !

Min döva mamma hör igen !
Nu kanske ni tror att hon har blivit helad av Jesus eller något liknande ?
Men, Nej ! Hon har fått hörapparater, och jag prisar Gud för detta !

Klockan är 17.22 (ca) och Sofie kommer instampandes genom dörren.
Mamma : Hej. (lung o fin ton)
Sofie : HEJ ! (skrikandes som vanligt)
Mamma : Hur har det varit idag ? (fortfarande i en lung och fin ton.)
Sofie : JODÅ GANSKA SEGT SOM VANLIGT ! (skrikandes)
Sofie går fram till matbordet för att sätta sin väska, samtidigt vänder hon ryggen mot Modern, eftersom hon har ryggen vänd mot så måste hon höja rösten ännu mer för att Modern skall höra.
Sofie : JA ASSÅ DET HELA BÖRJADE MED... (!!!!)
Mamma : Du behöver inte skrika så förbaskat, jag hör faktiskt.

Vet ni så länge jag har velat höra just den meningen !!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0