Sanning eller Lögn ?

Vad skall jag tro ? Har ni någonsin ställt er den frågan?
Vad ni skall tycka, eller vad som är rätt eller fel.
Har ni någonsin ställt er den frågan, om all er lycka bara har varit lögn,
eller om det är själva frågan som är lögn?
Har ni någonsin tvivlat på den ni älskar ?
Tänkt att alla lögner kanske ändå är sanna.
Har ni någonsin känt en sådan ilska som får er att vilja göra något som ni aldrig annars skulle gjort?
Ärren är för dig.
Min ilska är för dig.
De är för de lögner som jag tror på.
För de lögner som ingen kan bevisa.
För den sanning som Du inte kan bevisa.
Det är därför jag känner att det är meningslöst att fråga, Vad är sanning och vad är lögn ?

Kommentarer
Postat av: Lill

fint skrivet

2007-10-16 @ 17:03:37
URL: http://fashiontrashion.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0