Tillbaka till ensamheten.

Idag har det bara varit ännu en tråkig dag.
Till och med så tråkig så att jag har läst hundra sidor i min Eng bok som skall vara utläst nästa vecka.
Detta innebär att jag bara har två hundra sidor kvar att läsa... lovely.
Ikväll så får vi se vad som händer.
Det regnar ju ute och jag har plattat håret, så om jag går utanför dörren så ser jag ut som bröderna fluff.
Och JA gott folk, det är dagens ilandsproblem.
Annars, så har jag passat mina tolvåriga småbröder.
Passat i den här meningen innebär att se till så att dom har mat på bordet och sätta på tvn på Disneychannel så att dom hamnar i någon sorts trans, och jag kan fortsätta göra ngt viktigt (som att läsa min eng bok) utan att dom ens gör ett ljud ifrån sig.

Så roligt har jag alltså haft det idag.
Hoppas det inte blir ett långt lov, bestående av sådana här dagar.



You're dead and I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0