Det är elendigt att vara virrig.


En vanlig dag i skolan.

När Sofie kommer till skolan och skall öppna sitt skåp upptäcker hon plötsligt med fasa att hon inte hittar sina nycklar. Efter att hon har letat överallt ringer hon sin mamma.


Sofie : Mamma ! Jag har tappat bort mina nycklar!
Mamma : Va? Vad säger du !?
Sofie : Ja, jag hittar inte mina nycklar någonstans.. Kan inte du kolla om de ligger på mitt rum?
Mamma drar som vanligt en djup suck och rotar igenom Sofies rum.
Mamma : De är inte här.
Sofie : Men ?! Är du säääker?
Mamma : Ja. Du är säker på att du inte har dem? Har du verkligen kollat överallt?
Sofie : Ja, det har jag. Kolla i köket om de är där !
Mamma : Men de ligger inte där.. det  vet jag.
Sofie : Men kolla bara !
Mamma drar återigen en djup suck och kollar i köket.
Mamma : Nej, de ligger inte här. Är du verkligen, verkligen heelt säker på att du inte har dem själv?
Sofie : MEN ÅH ! NÄ jag har inte mina nycklar, jag e väl fan inte trög heller. Hej då !

Irriterad, slänger Sofie på luren.
Sofie stoppar därefter spontant ner händerna i sina jackfickor och hittar sina nycklar.


Jag kommer att undvika min mamma resten av den här dagen..

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahahahaah pinsamt lägge. Man hatar när manhar fel i sådana lägge xD

2008-04-12 @ 12:33:10
URL: http://kiwwi.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0