Att förstöra någon annans dröm.


En ond kall blick och sen vet vi var vi står.
De ord du aldrig lät mig säga fryser till is i mitt hjärta och tanken att du hatar mig får mina tårar att forsa ner för mina kinder.
Jag kämpade, tro aldrig att det var det jag inte gjorde.
Jag kämpade för dig och mig, jag kämpade för oss.
De minnen vi haft tillsammans, de känslorna vi hade är guld värda.
Men att bygga upp en dröm, ett förhållande, på det förflutna håller inte i längden.
Känslor och åsikter förändras, men inte minnen och inte alltid heller människor.
I mina drömmar kommer det alltid vara vi två, men i verkligheten kan jag inte leva lycklig på en lögn.
Jag älskar dig, tro inget annat.
Men känslor förändras och du hatar mig för det.


I mina drömmer kommer det alltid vara Du och Jag
Förlåt.

Marcus Frisk (v) Sofie Strandberg
05/2 - 24/8

Kommentarer
Postat av: ReTo

förhållandet levde bara på en stor lögn och det var när du sa till mig att du älskar mig.

2008-08-24 @ 21:37:30
Postat av: QixZ

detta funkar inte :S va fan har hänt... detta förstör för mer än er 3 :S

2008-08-24 @ 21:43:20
Postat av: marie

Amen hallå! :) Du trodde väl säkert att jag skulle glömma, men nu är vi hemma i Göteborg igen, varit de ett tag, haha jag har rollat kläder! Mattias är ju allergisk emot pälsdjur :P Vilket evighetsjobb vill jag lova.. Va kul att träffa dig, hoppas att det kanske kan inträffa någon mer gång? Kraaaaam :)

2008-08-25 @ 00:27:50
URL: http://lundqviist.blogg.se/
Postat av: marie

Yeeeey! Göre! Haha, kan uppdatera lite extra mycket för dig då :P Lätt att vi får göra! Kanske rent av skaffa "våra" privat samtal :P inom en snar framtid? :) Tänkte liksom.. vi kanske kunde leka nåndag? (haha shiiit va jag låter desperat efter vänner :P) Tyckte bara att du va kalas skön! Puss!

2008-08-25 @ 15:12:42
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0