Allmänt effektiv.

Idag är jag hemma från skolan.
Ansåg att jag var för sjuk för att gå till skolan idag, min "dödliga huvudvärk" kom tillbaka.
Så nu skall alltså jag vara hemma och vara effektiv istället, hade jag tänkt.



Saker jag skall göra idag :

- Börja skriva på min Engelsk uppsats, och helst mer än två ord.

- Börja plugga till Geografi provet, och helst läsa mer än två sidor.

- Byta vatten till Guldfiskarna,
(vattnet börjar bli ofantligt grönt och jag ser inte längre fiskarna på grund av någon sorts mossa som är fastklistrad på skålkanten.)


Saker jag skall undvika att göra idag :

- Somna när jag pluggar.

- Äta mig till döds

- Spy när jag bytar vatten till fiskarna.



Nu skall jag hoppa i min systers rum lite, och skrika samtidigt.
Den jäveln har inte vaknat än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0