Hur många i min omkrets läser Egoinas blogg?

På min och Linnéas fest i fredags.


Sofie springer rundor med Egoina och presenterar henne för Sofies vänner och familj.
Sofie : Här Egoina ! Det här är min Syster.
Egoina skakar hand med Sös.
Egoina : Trevligt att träffas.
Sofie : Sös har läst din blogg Egoina ! Jag har läst den för henne.
Egoina : Hehe ! Jasså, vad kul !
Egoina ser nöjd och glad ut.
Sofie springer nu till sin pojkvän för att presentera Egoina för honom.
Sofie : Och det här är min pojkvän Egoina, Reto. Hälsa nu !
Egoina skakar hand med Reto.
Egoina : Hej, trevligt att träffas.
Sofie : Han har också läst din blogg, lr ja.. Jag läste den för honom, tvingade honom att lyssna.
Egoina : Jasså, men Sofie då. Hehe..
Egoina ser glad ut, men ändå generad.
Sofie drar nu med sig Egoina till sin Pappa.
Sofie : Här är min Pappa Egoina, du vet han som jag har skrivit om innan i bloggen.
Egoina skakar hand med Pappa.
Egoina : Hejsan, trevligt, trevligt.
Sofie : Vet du vad Egoina?
Egoina : Nej ?
Sofie : Han har också läst din blogg ! Jag har läst den för honom.
Egoina : VAH ?! SOFIE !!!!
Egoina blir plötsligt knallröd i huvudet och går därifrån.


Japp, jag tycker om Egoinas blogg och tvingar folk att läsa den.


image158

Kommentarer
Postat av: Egoina

hahahaha.. ja :P söt bild

2008-02-17 @ 20:51:13
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: sara

hahahahhahaha sofie

2008-02-17 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0