Sara är trög.

Alla känner vi Sara.
Hon är trög. Det här syns inte bara på det blonda håret utan också på hennes korkade kommentarer.

Imorse när Sara skulle äta frukost satt hon och kollade på sin kalender.
Hon blev helt plötsligt väldigt fundersam och började tänka;
"Varför har dagarna i månaden siffror egentligen?"
Hon blev väldigt nyfiken på varför den 11 mars hade nummer 11 som sitt nummer.
Hon kom då på en smart idé och började räkna dagarna i månaden.
Då kom hon fram till att den 11 mars hade nummer 11 eftersom det var den 11:e dagen i mars.


Hon börjar oroa mig. Man kan helt ärligt talat inte vara så trög?
Vi skyller på att hon var trött och att det var tidigt på morgonen.
Men det är i och för sig ingen ursäkt till varför hon trodde att tigrar och lejon var samma ras, förutom att lejon var hanar och tigrar var honor.


image127

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha i used to think att lejon var kvinnan typ o tigern den hothot mannen.

2008-02-13 @ 19:30:10
Postat av: sara

hahahahahahhahaha ursäkta mig för jag inte är så smart ibland xD (A)

2008-02-13 @ 21:09:17
Postat av: Mindy

det där med lejonen har jag också trott.



och jag är inte ens blond.

2008-06-17 @ 19:27:10
URL: http://maaandimoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0