Sofie, en telefon-tjuv?

Hemma hos oss råder panik.


Mamma :
TUUUSAN !
Sofie : Varför för du ett sånt oväsen?
Mamma : Jag hittar inte telefonen...
Sofie : Nähä, synd ju.
Mamma : Vet du var den är?
Sofie : Amen, varför kommer du jämt till mig när du letar efter telefonen? Precis som om jag alltid ska veta var den är eller något. Lixom står det "Har pratat senast i telefonen" i min panna eller?
Mamma : Ja ungefär, på nått konstigt vänster så ligger alltid telefonen där du är. Det kan inte bero på att du alltid pratar i telefon?
Sofie : Nää ! Så är det inte alls, jag har ingen aning om var den är.
Mamma : Mhm, säkert. Och vad är det här då?
Mamma hittar telefonen på mitt bord.
Sofie : Det där bevisar ingenting...


Egentligen var det ett par möss som, osynligt, smög sig in i mitt rum och la telefonen på bordet.
Det är sant...

Kommentarer
Postat av: Sanna.

Svar: Tack, nu känns det bättre :P
Det märks btw att du och Egoina umgås ^^

2008-02-06 @ 17:24:07
URL: http://unbeautiful.blogg.se
Postat av: Sanna.

Svar: Yep, totally xD
Haha inte riktigt min smak men det var inte äckligt ^^

2008-02-06 @ 17:34:08
URL: http://unbeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0