Är jag störig?

Sofie ringer sin bästakompis Sara om något mycket viktigt.

Sara :
Ja, hallå?
Sofie : HEJ ! Sara, du du du, vad gör du?
Sara : Jag kollar på ett program, vad vill du?
Sofie : Vi MÅSTE prata ! Det är jätteviktigt !
Sara : Men, kan jag inte ringa upp dig efter mitt program? Det är nog snart slut.
Sofie : Jo, det kan du..
Sara : Bra, men då säger vi så.
Sofie : Ja, men du?
Sara : Ja?
Sofie : Jo du kan inte GISSA vad som hände idag !
Sara : Men Sofie, kan vi ta det sen?
Sofie : Mm.. Jo, men asså kolla det var såhär...
Sara : MEN SOFIE ? Kan vi ta det sen ?!
Sofie : Ja, men Sara jag försöker faktiskt berätta här, kan du lugna dig?
Klick.
Sofie : Hallå ? Hallå ?

Hur kan ett Tv-program vara viktigare än mig?

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha. jag är likadan.

2008-01-14 @ 17:07:36
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: sara

hahahaha det var faktist OC haha det är faktist ett viktigt program xD
(A)

2008-01-17 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0