Jag är en Gangster.

Jag måste få erkänna något.
Det är inte många som kommer att tro på mig, men det är dessvärre sant.
Sofie är egentligen en Gangster.
Japp, så är det bara.
Jag brukar spendera min tid med att hänga på Sibylla i Löddeköpinge iklädd en minikjol och flirtandes med moppekillarna. Jag vill inte att folk ska bli rädda för mig nu, jag kanske har lite kaxig attityd bara för att jag bor i Lödde, men det måste man ha här för att kunna överleva.
Tycker att alla ska ta mig som den jag är, en Löddegangster helt enkelt.
Jag kan vara extremt farlig, bara så att ni vet.

Se, så farlig jag ser ut.

image124

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahhahahaha skit sofie jag visste det hela tiden att du är värska gangstern xD

2008-01-17 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0