Jag är psykiskt störd.

Jag sitter nu och pluggar psykologi till det feta provet imorgon.

Jag har lärt mig att jag inte har någon fobi, tvångstanke, omedveten ångest eller gör någon tvångshandling.
(Om man bortser från att jag kollar under sängen varje kväll innan jag går och lägger mig, men det är bara för att jag är sjukt mörkrädd och tror på monster..)

Jag är däremot smått narcissistisk.
I Läroboken stod det att en narcissist beundrar sig själv otroligt mycket, anser att man är bättre än alla andra och visar ingen empati för annat folk.
Jag tyckte att det stämde in lite på mig..


Det är bara att inse, jag är en psykiskt störd människa.

image142

Kommentarer
Postat av: yllk

näädåå, du är ingen psykisk störd människa, en helt vanlig, rar männiiskaaaaa :Dahah

2008-01-28 @ 22:01:06
Postat av: Egoina

em.. du ser ju..ehh..helt normal ut på den bilden..ehh..

2008-01-29 @ 13:32:27
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0