Jag vill bli moster.

En diskussion i köket.


Sofie :
Sös? Är det inte dags för dig att skaffa barn snart?
Sös : Ehh, Ursäkta?
Sofie : Ja, men jag menar du är ju faktiskt 19 år, och dessutom så vill jag ha ett barn som jag kan ta hand om.
Sös : Men skaffa en egen unge isåfall, dra inte nytt av mig.
Sofie : Men, jag vill ju ha ett barn som jag kan låna ibland och inte ha hela tiden.. Det blir bara jobbigt. Dessutom, så om jag inte skall dra nytta av dig, vad skall jag då med dig till?

Helt plötsligt tar Sös upp en köksstol och jagar mig genom hela huset.
Hon är alldeles för känslig..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det gjorde jag, det var faktiskt jätteintressant och kul!

2008-01-30 @ 16:47:57
URL: http://rebeccasoderstom.blogg.se
Postat av: sös

Du skulle ha det...

2008-02-28 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0