Misslyckade planer.

Jag hade bestämt hur den här helgen skulle se ut.
Jag ville vara ambitiös och därför skulle jag denna helg ha gjort :

-
Läst ut min Engelskbok på 500 sidor, jag har 400 sidor kvar.
- Tränat.
- Sovit ut.
- Ta igen andra läxor.
- Rensa ut garderoben från gamla kläder.

Och vad har jag gjort hittills?

- Festat med klasskompisar.
- Delat säng och taxi med Egoina.
- Varit aggressiv och puttat på folk som gjort mig arg.
- Gått och lagt mig klockan 4 på morgonen.
- Slösat upp alla mina pengar.
- Suttit fastklistrad vid datorn i ca 3 timmar.


Jag har alltså forfarande 400 sidor kvar i min engelskbok att läsa.
Det värsta är att den skall vara utläst på Måndag.
Borde kanske börja läsa nu?


Kommentarer
Postat av: maria

Läs den! Helt klart värt den, tar ett tag innan man kommer in i den.. Men sen rullar den på...

2008-01-12 @ 18:23:07
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0