Problem med internetbanken.

Sofie försöker hjälpa Sös med att skaffa ett konto på internetbanken.


Sös :
Är du med nu, Sofie?
Sofie är i en trans vid msn.
Sofie : Mm...
Sös : Ja, kontonumret är 5476.... (avbruten)
Sofie trycker väldigt mycket på tagnenterna.
Sös : Men oj vad du skriver, jag har inte ens sagt klart siffrorna än..
Sofie : Vah? Oj, förlåt, jag lyssnade inte.. kan du ta om det?
Sös : Suck... jaa, kontonumret är blablablabla
Efter en tid kommer vi äntligen vidare..
Sös : Okey, nu skall vi välja användarnamn.
Sofie : Woaw, får man välja själv?
Sös : Ja, skriv mitt förnamn.
Sofie : Nä vad tråkigt.  Vi tar typ "snuttisgumman88" eller något sådant, mycket häftigare.
Sös : Sofie, jag vill inte ha din hjälp längre.. Du kan gå nu.


Snålt. Men erkänn, det hade varit häftigt att ha ett konto som heter "snuttisgumman88".
Tänk bara när man skall sätta in pengar på det kontot, "Hej, Jag skulle vilja sätta in pengar på användarkontot "snuttisgumman88" ". Då hade man nog verkat normal, helt normal.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHA jag vill nästan byta bloggnamn nu till snuttisgumman89. Sjukt bra!

2008-01-30 @ 00:22:43
URL: http://rebeccasoderstom.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0