Sara är inte bara trög, hon är efter också.

Som ni kanske har märkt så tycker jag om att klanka ner på min bästakompis Sara.
Hon kommer alltid med en massa dumma kommentarer och framstår alltid som världens trögaste människa.
Men nu har det visat sig att hon inte bara är trög, hon är efter också.


Sara : Sofie ! Jag har börjat kolla på ett nytt program !
Sofie : Jasså? Vilket då?
Sara : Det går på femman, det är jättebra !
Sofie : Jaha.. Vad heter det?
Sara : OC !
Sofie : Asså Sara det är jääättegammalt.
Sara : Vaa.. ja asså jag har hört om det innan, men jag visste inte om att det var såå bra!
Sofie : Du vet hon tjejen i programmet? Hon blonda?
Sara : Ja?
Sofie : Hon dör sen..
Sara : Men vafaaaan Sofie !

Höhö, jag var bara tvungen.

image126

Kommentarer
Postat av: SARA!

TA BORT DE FOTOT PÅ OSS NU.!
JAG SER FÖR JÄVLA HÄMSK UT PÅ DE FOTOT.!

2008-01-17 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0