Mammas och pappas hemliga filmer.

God Morgon.
Jag brukar inte vara någon vidare morgon-människa, men efter en anorlunda diskussion kring matbordet vaknade jag till.

Sofie och hennes bror Totte äter frukost.
Totte : Vet du vad du och Reto kan leka för lek Sofie?
Sofie : Nä.. ?
Totte : Kasta i nykeln.
Sofie : Vad är det för lek?
Totte : Jag såg det på en film en gång. Kvinnorna går in i olika rum och sen kastar man i alla nyklar i en hatt. Männen tar sen en nykel och den kvinna som är i det rum nykeln passar till får han ligga med.
Sofie : Ehm.. jasså ?
Totte : Filmen var rätt rolig. En av tjejerna var helt vilda och bet den ena killen i bröstvårtan.
Sofie : Alltså vad är det för filmer du tittar på Totte?!
Totte : Men det är inte jag... Det var mammas och pappas konstiga film!

Vissa hemligheter skall man gömma bättre, tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0