Att sakna sitt hjärta.



Att vilja prata om något roligt.
Uppleva något roligt, se nya möjligheter får livet att gå vidare.
Att inte kunna göra det för att tankarna flyter på ett annat håll får livet att stå still.
Stå still
Att stå kvar på exakt samma plats som man har gjort i veckor.
Det enda som existerar är minnen och gamla känslor.
Precis det som man vill radera, utesluta från sitt liv, det är det enda som finns i tankarna.
Att sakna någonting.
Bära runt på tomheten vart man än går.
Att sakna händelserna, diskussionerna, de små detaljerna.
Allt det som man egentligen skall glömma bort.
Det bär jag runt på, vart jag än går.
Att sakna känslan.
Känslan att alltid veta att man har någon där,
någon som delar upplevelserna, diskussionerna och som lägger märke till alla de små detaljer.
Att sakna sitt hjärta och veta hur gärna man vill ha tillbaka det får mig att stå kvar på samma ställe som jag har gjort i veckor.
Bortsett från att jag nu står kvar med känslan av smärta istället för lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0