blond, korkad och stora bröst ?

Sofie och Sara har en intressant diskussion på en pizzeria.


Sara :
Asså, alla tror att jag är värsta korkad.
Sofie : Jasså.. säger du det ?
Sara : Ja, asså det är bara för att jag är blond. Man lixom kollar på hårfärgen och bara BOOM så är man korkad.
Sofie : Är du säker på att dom dömer dig efter hårfärgen?
Sara : Jag menar måste man vara korkad bara för att man är blond? Man kan ju inte bara döma folk efter utseendet.
Sofie : Jag tror inte riktigt att det handlar om det..
Sara : Det är fan tur att jag inte har stora bröst också !
Sofie : Varför det?
Sara : För då hade alla trott att jag hade varit en hora också. Japp, en blond, korkad hora !
Sofie : Är man en hora bara för att man har stora bröst?
Sara : Tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0