En klen våffelätare.


Idag är det våffeldagen och jag känner mig klen.

Jag lyckades nämligen bara äta 3 och en halv våfflor till middag.
För andra är det kanske inte fy skam, men för mig är det.
Som mina konkurenter i våffel-ätartävlingen hade jag nämligen mina bröder.

Ni kan tänka er själva.
Där sitter jag, mätt och glad över att jag lyckats få ner 3 våfflor.
Ni kan tänka er hur mitt leende försvann efter att ha fått reda på att min ena bror fick ner 7 och en halv, medan den andra tappade räkningen efter 9..

Det är i sådana situationer jag känner mig klen, riktigt klen.


Kommentarer
Postat av: miaholmberg

fan vad klen du är sofie ;)

2008-03-25 @ 19:55:21
Postat av: sara

hahahaha skit! Hur fan akn de kläma i sig så många :O man pallar ju fan ja knappt 3 som du åt xD
ja dinna brödrar är ett mirakel ;P haha

2008-03-25 @ 22:46:14
URL: http://kiwwi.blogg.se
Postat av: Sanna

våfflor är underbart gott!

2008-03-26 @ 22:07:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0