Hej Pappa.



Jag har fått reda på att min Pappa läser min blogg.
Inte bara det, han har visat den för hela min släkt på släktkalaset.
Underbart.

Nu vet  alltså hela min släkt om att jag har rakat benen, är hjärtekrossad och ganska bakfull.
Jag antar att jag måste sluta skriva en massa saker som smutskastar vår familj nu.

Då ska jag inte nämna att pappa knappt har något hår, mamma hör jättedåligt, min mormor pratar mycket och att min morbror egentligen har torr humor.

Nej, jag ska säga att jag har världens bästa släkt och att jag älskar den.
Det är dock sant.

Kommentarer
Postat av: Pia

Tjena Sofi
Det var intressant att få veta om din blogg i går på släktkalaset nu vet man ju var man kan hitta info om dej. Du vet släkten är värst!

Puss puss Pia

2008-03-02 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0