Hur man blir av med en kille på 5 minuter.

Sofie, Neja och sofies kusiner är på en fes.

Plötsligt dyker det upp en efterhängsen kille som Sofie inte blir av med.
Kille : Hejsan Sötnos.
Sofie : Hej...
Kille : Vad söt du var ! *blink blink*
Sofie : Tack..
Kille : Så, vad gör du här ?
Sofie : Ehh, jag skulle faktiskt precis gå.. ursäkta mig.
Sofie drar med sig Neja in i ett annat rum för att bli av med killen.
Oturligt nog följer han efter.
Kille : Nej men titta, här är du igen.
Sofie : Mmm....
Killen babblar på så det nästan blöder ur Sofies öron.
Plötsligt dyker en av killens kompisar upp.
Kompis : Men heeej ! Läget ? Oh, jag ser att du har hittat dig en brud.
Kille : Jajamensan !
Kompis : Så du är hans flickvän ?
Sofie blir tyst, ler och kollar på de både killarna.
Sofie : Absolut ! Och jag träffade honom precis ! Snacka om kärlek vid första ögonblicket, är vi inte söta tillsammans ?
Killen blir tyst, tittar på Sofie och sin kompis och försvinner sedan därifrån.

Han besvärade inte henne sedan på hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0