Jag är mamma !

Så nu har jag kommit hem från träningen med småbarn.
För er som inte har läst min blogg innan så skulle jag hjälpa till att träna småbarn idag i gymnastik.
Eller ja, träna och träna. Jag fick mest se till att de inte bröt nacken när de gjorde kullerbytta.

Kan ni tänka er en 4 -5 årings liv i mina händer?
Oj,oj säger jag bara. Om jag hade varit förälder hade jag aldrig tagit dit min unge i alla fall.

Nej men i alla fall..
Ungarna var så söta så jag snodde med mig dom hem.
Japp alla 15 stycken.
Jag sitter just nu och snyter ungar och byter blöjor.
För man har väl blöja när man är 4-5 år gammal?


Om det här hade varit sant så hade jag i alla fall varit en utmärkt bra mamma.

Kommentarer
Postat av: Louise

Man brukar inte ha blöja när man är 4-5 år, :P Haha. Vissa har kanske, men det är nog bara för att föräldrarna inte tränat de att gå på toaletten ;)

2008-03-05 @ 22:17:19
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0