Nu är det dags igen.



Nu är det dags igen.
Än en gång har Sofie fått i uppdrag att lära 3-4 åringar hur man gör en kullerbytta.
Än en gång skall hon se till så att inga småbarn bryter nacken eller trillar och skrapar upp benen.

Idag skall Sofie träna småungar i gymnastik i 3 timmar.

Men det kommer inte vara jobbigt.
Nix, jag älskar barn och dem älskar mig.
Vi älskar att brottas, dra varandra i håret och spottas i ansiktet.
Jag har ju dessutom själv två småbröder som jag har terrat ända sen dem var små.
Så jag vet precis hur man skall ta hand om ungar....


Jag tror att det kommer att bli jätteroligt idag.

Kommentarer
Postat av: Z

Var är du tränare?:)

2008-03-26 @ 22:16:05
Postat av: Sofie

Svar : Där vi tränade innan, med Denise och dem. :)

2008-03-27 @ 20:40:55
URL: http://svarta.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0