Ser jag ut som en hora ?

Sofie står i baren och skall handla. Hon och hennes vänner skall senare på en studenfest.

Sofie har köpt sin dricka och sätter sig vid hennes vänners bord igen.
SofiA : Asså Sofie.. När du stod där och skulle handla i baren så liknade du någon..
Sofie : Jasså, vem då?
SofiA : Någon kändis, jag kan inte riktigt sätta fingret på vem.
Neja : Ja, jag håller med. Du liknar någon..
Sofie : Någon kändis? Allvar? Typ som Jessica Alba eller någon?
SofiA : Nej nej, det var inte hon.. hmm ååh störigt ! Jag kommer snart på det.
SofiA tänker så att huvudet nästan exploderar.
SofiA : JA! Nu kom jag  på det !
Sofie : Jasså vem då? Säg  !
SofiA : Julia Roberts i pretty woman !
Sofie : VA ?!
Neja : Ja, det stämmer faktiskt.


Påstår mina vänner att jag ser ut som en hora ?

Kommentarer
Postat av: Alinne

Haha! schysst =) Snygg bakgrund!

2008-03-16 @ 16:03:50
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0