Sofie skriver sin framtid.



Morgonen började bra.
Eller  ja, om man bortser från illamåendet. (Jag måste nog  kolla upp det där.)
Jag blev nämligen väckt av min föredetta tränare, som undrade om jag inte hade kunnat "jobba" på onsdag.

Jobba i den här termen innebar att jag skall hjälpa henne att lära 4 - 5 åriga flickor att hjula osv.
Hur skulle jag kunna tacka nej?
Jag älskar småflickor.
Eller, egentligen är det dom som älskar mig, but never mind.
Jag hoppas att mamma tycker att det är okej att bli mormor lite för tidigt.
Jag tror att jag ska sno med mig en hem.
Dom är ju faktiskt sjukt söta.


Inte bara det.
Mamma informerade mig om att de vill att jag skall jobba på restaurangen i Åhus den här sommaren också.
PLUS att mormor och morfar har sin stuga ledig, inte långt därifrån.

Vet ni vad det här betyder ?
Sofie skall bo helt ensam i ett hus lååååångt härifrån, under en hel sommar.
Kan det bli bättre ?
Det bästa utav allt är att jag inte behöver komma tillbaka den här gången.
Jag har ingen eller inget som tvingar mig tillbaka.
Säger bara  fuckin'  L-O-V-E-L-Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0