WTF?!


Vet ni vad ?
Gissa på världens mest otänkbara händelse !
Någonting i stil med världens undergång eller att ica skulle sluta sälja chokladbollar.
Förstår ni vilken nivå på händelser jag menar ?

Då antar jag att ni blir grymt överraskade när jag berättar att Trögo-Sara har skaffat en blogg !
Inte bara det, hon har döpt bloggen efter hennes älsklingsfrukt också, kiwi.
Alltså kiwwi.blogg.se !

Förstår ni att min blogg kommer att gå i konkurs nu ?
Jag menar nu kommer hon att berätta själv om alla de korkade saker hon gör varje dag.
Och vad ska jag då skriva om i min blogg ?


Hoppas inte någon hackar sig in på Saras blogg och förstör den, det hade varit högst olyckligt...


image127



Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHA (A) jag lovar dig att jag inte kommer att vara bra på att skriva sådant xD du är fa bäst på de :D

2008-03-11 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0