Familjemiddagar.


Vet ni vad som händer idag?
Sofie skall på familjemiddag.
Och då pratar vi inte om hennes egen familj. Nej. Utan hennes pojkväns.

Någonstans, lååångt inne, är det något som säger att jag inte riktigt tycker om sådant.
Och varför?
Den stora sanningen är faktiskt... att jag är Blyg. Japp.
Därför skall jag denna middag se till att ha så mycket mat instoppat i munnen hela tiden att jag inte kan prata eller svara på några frågor. Alla vet ju hur illa det går varenda gång jag pratar.

Middagen kommer alltså gå till såhär;
Retos pappa : Så vad skall du göra efter studenten Sofie?
Sofie : *tugg tugg*  Mmjab, Mmmjabb jabb *tugg tugg* (översättning; Sova.)

Jag känner redan det på mig, jag kommer att bli mycket omtyckt.

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en finfin dag! :)

2008-05-18 @ 11:35:35
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en jättefin dag.

2008-05-18 @ 11:44:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0