Koll på läget.


Sofie och Reto tittar på Semifinalen i Eurovision song contest
Sofie : Den här låten var rättså bra.
Reto : Mje, inte så. Men Sverige är bra i år. Jag tror att vi kommer att gå långt.
Sofie : Ja, hon är väl helt okej.
Reto : Jag tror i alla fall att vi kommer att gå långt, jag menar Carola sjunger ändå bra.
Sofie : Va? Carola?
Reto : Ja, kanske inte jättebra men.. ehm.. jag menar för att vara Melodifestivalen.
Sofie : Alltså, Carola?
Reto : Men, ja.. alltså..
Sofie : Älskling, vi skickar inte Carola i år, vi skickar Charlotte Perrelli.
Reto : Ja.. Det var hon jag menade..

Jo, dom är ju verkligen svinlika.


image210

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahaha det är inte lätt reto han har blivit helt förvirad ;P

2008-05-21 @ 16:41:38
URL: http://kiwwi.blogg.se
Postat av: ReTo

Klart dem är lika! :O

2008-05-21 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0