En torsdag.


Idag är det bara en helt vanlig dag.
Slitet på Burger King börjar inte förrän 16.00, så jag har gott om tid att göra absolut ingenting.
Tänkte dra med mina slitna gamla mjukisbyxor till center syd en runda och försöka uppdatera min garderob lite mer. Inte för att jag har några pengar, men man kan ju alltid tortera sig själv lite.

Är det bara jag som tycker att den värsta tortyren är när man hittar ett klädesplagg som är snyggt och sitter hur bra som helst men som man inte har råd med? Dumpa dödsstraff, säger jag. Detta är så mycket värre..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du nära center syd? eller har du körkort kanske?

2008-11-06 @ 15:42:20
Postat av: Sofie

jag bor nära center syd.

2008-11-06 @ 21:07:32
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0