God Morgon!


Jahapp, då var det måndagmorgon och dags att jobba igen.
Har inte hunnit uppdatera på hela helgen eftersom jag knappt varit hemma.
I Fredags jobbade jag hela dagen för att sedan på kvällen bege mig till Denise som har fyllt år. Kvällen bestod av tjejsnack och mycket sprit. Mycket trevligt måste jag säga.
Lördagen fortsatte jag att jobba, självklart måttligt bakfull, för att sedan exakt klockan 17.00 bege mig hemåt för att göra vid mig och därefter åka till Daniels släktkalas. Där var det också livligt och mycket trevligt.

Igår, Söndag, var jag bara helt enkelt för trött för att blogga och spenderade hela min dag med SofiA, Papco, Josse och Qixz. När jag därefter hade kommit hem somnade jag redan klockan 19.00.

Men nu ska Sofie iväg för att spendera ännu en dag på Burger King.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Ett nytt inlägg på KentJesus :) haha. woooaw

2008-10-20 @ 20:38:04
URL: http://kentjesus.blogg.se/
Postat av: Caroline

ooh statuuus Sofiiie, det star inte "ny" eller "Anstalld" utan SOFIE ;)

2008-10-21 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0