Jag hatar höstlov.


Sen jag har gått ut skolan hatar jag höstlov.
Inte nog med att ungarna kommer till Burger King och käkar för att de inte har någon annanstans att ta vägen!
Nej, nu har jag ett helt Lan här hemma?!
Som om att det inte räcker med att mina bröder redan sitter vid datorn 24/7?
Nu skall de dra hem ett par svettiga 13-årings lamkött med deras tegelstenar till datorer och nörda sig tillsammans?
Underbart.

För cirka 5 år sedan hade jag säkert stormtrivts bland dessa killarna.
Men Sofie och ett par skrikande wow-ungdomar? Det håller inte riktigt..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahha! "..ett par svettiga 13-årings lamkött med deras tegelstenar till datorer och nörda sig tillsammans?"

2008-10-29 @ 11:00:51
Postat av: Tomaten

Lamt kött ?

2008-10-29 @ 23:20:42
URL: http://www.hotmale.com

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0