Tillbaka till kylan igen.


Då är man äntligen hemma och jisses vilken semester!
Om jag ska vara ärlig har jag haft bloggabstinens och längtat efter datorn.
Men underbart har det varit. Jag har verkligen gjort allt som skulle och inte skulle göras;

- Blivit brun.
- Varit full.
- Ätit mig tjock.
- Dansat till turkisk musik.
- Blivit raggad på av en 60 årig gubbe.
- Fått en blåtira.
- Simmat bland klippor och åkt båt.
- Varit på turkisk massage.
- Sett på magdans.
- Sett på när Reto och Markus blev uppdragna på scenen och var tvungna att försöka dansa magdans.
- Shoppat upp alla mina pengar.
- Blivit magsjuk.

Ja det var väl semestern i stora drag. Nu är det bara att bita ihop och gå tillbaka till verkligheten igen.







































Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0