Helgen.


Som sagt har jag inte haft tid att blogga. Så här kommer en liten uppdatering.

Fredag;
Var ute och åt med min gamla vän SofiA.
Därefter sprang vi rundor på en massa barer i Landskrona, innan vi drog vidare till Helsingborg och The Tivoli. Där dansade vi vilt och blev antastade av en massa sjuka snubbar.







Lördag;
På Lördagen lunchade jag med en gammal klasskompis och tog igen gammal tid. Det var mycket trevligt. Därefter begav jag mig hem till Neja där det blev mys och tjejsnack hela kvällen.

Söndag;
Igår fick jag och Neja ett shoppingryck och drog till Väla i Helsingborg för att shoppa en massa. Det blev ett par chinos, en klänning, två par trosor, en BH, ett par skor, ett par leggins och en tunika till mamsen. Dessutom hittade jag ett par URFULA solglasögon som någon hade tappat. Jag var bara tvungen att behålla dem. Det otroliga är väl att Sofie faktiskt inte är pank än. Därefter åkte Neja hem till Linus och jag hem till Dan där jag överraskade honom med middag. Kycklingfilé och en stor sallad blev det.



Det var i stort sett vad jag har gjort hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0