Helt sjukt!


När jag åkte bussen imorse, (alltså 10.15), så stötte jag på några bekanta som redan hade bunkrat upp med sprit, inte var alltför nyktra och var på väg in till Lund. Ja, då visade det sig att så här gör ungefär 1500 andra ungdomar. Alla samlas alltså i Lunds statspark på morgonen och dricker fram till kvällen.
Alltså... Det är ju helt sjukt?!
NÄR började denna traditionen?
Jag kanske bara inte hänger med i civilisationen?
Då har jag bara en fråga till.. Kan man gå om gymnasiet? För om någon hade berättat det här några år tidigare så hade jag definitivt valt Lund istället för Landskrona.

Man kanske kan få en andra chans till Universitetet?

Kommentarer
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 18:47:05
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Stoltz

Universitetet har du fortfarande chans på :P

2009-05-01 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0