Tisdag.


Mår uruselt idag.
Har ingen energi, är dåsig och slö i hela huvudet.
Om tio minuter skall jag cykla till jobbet, men det enda jag vill är att krypa tillbaka till sängen. Idag väntar nämligen leveransen med pommes, kött, m.m på att jag skall bära in dem i frysen. Okej, om jag hade varit på topp humör. Men nu är inte min kropp i form för att bära 18 lådor pommes.
Dessutom har jag springpass.
Vilket innebär att jag jobbar först 9-13, har "rast" i 3 timmar, börjar sedan igen 16-CL.
Lovely.
Allt hade gått superbra om inte mitt huvud hade vägt ett ton.

Så på det här humöret är jag i dag folk. Jävligt dåligt sådant..

Jag och Neja såg "En Shoppaholics bekännelse" igår, och jag tyckte den var jättebra! Slibbig, kärleksfull och förutsägbar. Precis min typ av film!

Kommentarer
Postat av: lina

kan det bero på er diet kanske ? ;p

2009-04-07 @ 16:49:36
URL: http://panil89.blogg.se/
Postat av: Egoinas.se

9-CL FYFAN. Jag klagade på mina 10-CL pass. Visserligen var det inte springspass, men det spelar ingen roll, springpass pajjar ändå hela dagen.



2009-04-08 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0