Rött är fint.


Sofie och Dan tittar på tapeter.

Sofie : Men titta Dan. Visst hade det blivit fint med den här röda tapeten som en fondvägg?
Dan : Nej, jag tycker att köket skall vara helt vitt.
Sofie : Men rött och vitt passar jättebra tillsammans. Det kommer bli skitfint!
Dan : Nej, jag vill inte ha det.
Sofie : Men JOOOOO!
Dan : Amen, NEJ! Det är ju för fan danska flaggan! Jag tänker INTE ha den danska flaggan i mitt kök!
Sofie : Men så kan du ju inte tänka?
Dan : JO! Jag tycker inte om danskar. De pratar fult.
Sofie : Men?
Dan : Nej!

Jag tänker inte ge upp!

Kommentarer
Postat av: SofiA

Ne nu tycker jag Dan tar för hastade slutsatser. INte alla danskar som pratar fult och plus deras flagga ser faktiskt bra ut iallafall bättre än skånska flaggan ;*)

2009-08-23 @ 22:37:45
Postat av: Jaanis

Om du väljer en liiite mörkare röd, då blir det inte danska flaggan!

2009-08-24 @ 10:10:23
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0