Alla hjärtans dag.


Vår Alla Hjärtans Dag började med att Jag, Neja och Sös förberedde middagen för våra män. Jag och Neja pyntade dessutom hela huset med guldiga girlanger och blåste upp röda hjärt-ballonger. Mycket, Mycket fint måste jag verkligen säga. Till och med dukningen blev underbar med röda servetter och tända ljus. Vi vet verkligen hur man förstorar upp saker och ting och gör det extra slibbigt. När våra män sedan kom åt vi och därefter blev det efterrätt framför TVn där melodifestivalen stod på. Efterrätten var nästan bäst, då det var prinsesstårtor gjorda som rosa hjärtan. Urschnyggt!

Därefter kom resten av gänget, Sara, Micke och Niclas. Ingen skall vara ensam på alla hjärtans dag tyckte vi, och därför blev det storröj i huset. I vilket fall som helst blev det en alla tiders alla hjärtans dag igår, och jag fick till och med mina rosa rosor av Dan! Vad fick han? Sänglakan och en kylskåpsmagnet. Jag är helt enkelt inte lika romantisk.

       

Kommentarer
Postat av: Pia

Ser ut att ha blivit firat ordentligt. :D

2009-02-15 @ 21:17:36
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: Sofia (Rebbes kompis :P)

Aw, lät mysigt!

2009-02-15 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0