En natt på landet.


Då är jag hemma från Neja.
Även om det blev hastigt bestämt att jag skulle bege mig till henne, blev det ändå trevligt. Dock missade jag "Samantha who?", men det vägdes snabbt upp med nattens internet-shoppande. Det är farligt det där med kläder på internet. De har ju öppet dygnet runt, och det hjälper knappast mot mitt beroende. Jaja, någon enstaka klänning blev det i alla fall.

Dessutom spökade det inte heller.
Vilket jag tyckte var skönt. Jag gillar inte spöken särskilt mycket. Därför är det tufft att ha ens bästa kompis boende i ett spökhus. Men vad gör man inte för vänner?





Dessutom gillar jag Nejas hund.
En dag tänker jag ta med mig den hem.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahaha, öhe, fräsche då xD

2009-02-07 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0