Hemma igen!


Då var man hemma från shoppingen/fikan.
Det blev ändå en del handlat, fast det inte skulle bli så mycket.
Men jag var ju faktiskt tvungen att köpa ett vitt pärlhalsband på HM till Linas Black&White party imorgon, och en ny svart kofta behöver väl alla? Dessutom är det ju alla hjärtans dag på Lördag, vilket innebar presenter till Dan.
Så är jag fattig nu? Svar; Ja.
Men det är bara cirka en och en halv vecka kvar tills lönen kommer, och DÅ kan jag ägna mig åt att köpa en födelsedagsklänning. Jag tror jag står ut, kanske?

Jaja, mysigt var det idag i alla fall och min mun gick som en lärkevinge precis som vanligt. Det är ett under att de står ut med mig.


   

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha! Tack för idag :). Längtar till nästa gång vi ses! <3

2009-02-12 @ 19:43:40
Postat av: Pia

En sån snygg tröja eller va de är du har på dig :]

2009-02-13 @ 17:58:42
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0