Min alldeles egna dag.


Dagen började fint med jobb. Men det gjorde inget, världens underbaraste Jaana tog min closing så jag kunde få fira min födelsedag lite och nu är jag hemma. Den första present jag fick var från underbara Carro i USA som än en gång skickar hem presenter! Ännu ett par fina trosor från Vicotria's secret blev det och ett jättegott läppglans som smakar jordgubb! Dessutom kom hennes gulliga mor inom och lämnade tulpaner tillsammans med presenterna.

Blev jätterörd verkligen, tack!

Nu skall jag bara göra vid mig och ikväll blir det att äta smörgåstårta med familjen. Smarrigt värre. Sedan blir det ännu fler paketer som skall öppnas. Dessutom kommer mina superflickor Neja och Sara hit för att dela min dag, och Linus hänger också med på ett hörn. Den enda som fattas är min saknade Carro. Men bortsett från det kommer det att bli världens bästa födelsedag!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis på födelsedagen!

2009-02-26 @ 20:22:57
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Saknar dig! <3

2009-04-04 @ 03:16:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0