Underhållning på gymmet.


Det roligaste med att dra sig ner till gymmet är nog för att titta på alla andra som tränar. Inte för att se hur fel de gör rörelserna eller hur de tar på för mycket vikt och sedan försöka orka lyfta det.
Det roligaste är hur de grimatiserar.
När man gör rörelserna om och om igen och till slut börjar känna att det gör ont gör alla en viss grimas. Det är alltid killarna som ser roligast ut.. Hur de biter ihop med munnen, visar tänderna och blir alldeles röda i huvudet är otroligt underhållande. De ser ut som en förskräcklig clown som försöker få ett barn att skratta genom att göra en gräslig min.

Själv ser jag aldrig ut så. Jag tar nämligen aldrig på så mycket vikt eller gör så många rörelser så att det gör ont. Usch nej, det där är ju riktig träning.

Kommentarer
Postat av: Magda

själv kör jag russin-varianten ! man pressar ihop ansiktet tills det är heelt rynkigt, och så blir man röd :D

2009-01-13 @ 20:27:42
URL: http://fetbra.blogspot.com
Postat av: Des

AHAHAHA! JAG VET! Helt freaky hur dom håller på.

2009-01-14 @ 23:10:41
URL: http://dsomidessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0