Vi ska bli med barn.


Jag har bestämt mig för att köpa en katt. En till.
Det är det närmsta till hund jag kan komma utan att Dan blir hysterisk.
Min kompis katt skall nämligen få ungar och jag har paxat en. Jag har till och med redan döpt den.
Eftersom mina föräldrar inte vill ha fler katter så får den vara i Dans lägenhet.
Ett problem bara, Dan vet inget.
Tänk vad upplyst han skulle blivit, om han bara hade läst min blogg.

Jaja. Jag har tänkt ut det i alla fall.
Det är tur att han snart fyller år, så kan han få katten i födelsedagspresent.
Vilken överraskning det skulle bli, med blandade känslor. Men då har jag i alla fall en anledning till varför jag höll tyst om det. Och vem lämnar tillbaka en födelsedagspresent?

Jag är riktigt smart jag.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha! xD

2009-01-29 @ 16:05:18
Postat av: J

Hahah, åååh vad glad han kommer bli ;P



Annars kan du ha den hos mig :D Jag är rätt ensam!

2009-01-29 @ 18:19:54
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Pia

Haha så underbart!

Vad har du döpt den till? :]

2009-01-29 @ 19:07:34
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0